oudemiddendorp.reismee.nl

14 juli 2012

Als we aan het ontbijt zitten vraagt de serveerster hoe we het gisteren hebben gehad bij de Niagara Falls en wat we vandaag gaan doen. We willen wat shoppen. Ze geeft ons het advies, mits we een auto hebben, om te gaan outlet shoppen in MaCum. Er zit ook een Bras Pro en omdat ze dat verteld hebt vinden we via google het bewuste winkelcentrum, Vaughum Mills. Het is een half uurtje rijden van het hotel en we zijn er ruim op tijd, half 10. We doen wat mallwalking. De Brass Pro is open en nemen een kijkje. Het is een kopie van die in Orlando dus we kennen het assortiment maar het blijft een wereld die ver van ons af ligt. Als we verder het winkelcentrum inlopen gaan langzaam aan de winkels open. We kijken zo hier een daar maar echte koopjes zijn er niet voor handen. We zijn een beetje verwend met de VS prijzen. In de winkel Roots kopen we beide wel een shirt met Canada erop, als aandenken. Tegen 12 uur lopen we naar Johnny’s Rockets. Voor ons bekend en we bestellen zodra we geholpen worden door een serveerster. Als we aan de milkshake en patat zitten gaat de muziek harder en beginnen er 3 serveersters (de middelste is de onze) te dansen. Het is niet helemaal met volle overgave maar ze hebben wel lol. We slenteren nog wat door de mall en dan zijn we terug bij de auto. Het is inmiddels heet buiten, zo’n 31 graden. Het is druk op de terugweg. De auto parkeren we in de garage en we pakken de lift naar de kamer. We nemen even pauze. Half 7 staan we in de lobby en gaan we een hapje eten met Niek. Edwin heeft op internet een restaurant gevonden waar ze goede ribs moeten hebben en daar lopen we naartoe. Het blijkt een chique ding te zijn. Er is genoeg plek en we worden uiteraard netjes naar een zitje geleid. De ribs zijn goed en we nemen ook nog een toetje. Al met al veel te veel natuurlijk en met een volle buik lopen we terug naar het hotel. Het is buiten heerlijk aangenaam. Tijd om te slapen. Niek vertrekt morgen voor de rest van zijn vakantie en wij blijven nog 1 dagje in Toronto.

Ria

Wat aardig dat de serveerster aan jullie vroeg hoe jullie het gehad hebben. Teken van belangstelling. Jullie hebben wel genoten als ik de foto's zo bekijk. wat is het mooi daar. En ja het winkelen. Ik dacht dat je het al een beetje verleerd was om op koopjes jacht te gaan maar nee daar las ik het toch weer. JAmmer dat alles daar zo duur is maar je hebt er wel een shirt aan over gehouden.

De tijd vliegt letterlijk want wat gaat alles snel voorbij. Vandaag nog een leukedingendoendag en dan maandag weer richting vliegtuig zodat jullie dinsdag weer in het heerlijke Nederland zijn. Neem A.u.b veel zon en warmte mee in een koffer want dat kunnen we hier goed gebruiken. Geniet nog lekker en we blijven je nog even volgen hoor. Tot snel. Liefs Uit Opperdoes