oudemiddendorp.reismee.nl

15 juli 2012

We zijn er vanmorgen op tijd bij en gaan eerst uitgebreid ontbijten. We worden weer door iedereen vriendelijk begroet. Als we terug zijn op de kamer besluiten we ons klaar te maken voor de rest van de dag. Tegen 9 uur rijden we de garage uit. Wendy gids Edwin met de auto door Toronto heen. We rijden oa langs Casa Loma, Yongstreet, div kerken en musea ect ect. Ruim een uur later staan we weer in de garage. Edwin heeft de meeste belangrijke punten in de stad kunnen zien. We lopen even naar de kamer en dan gaan we verder te voet de stad in. De winkels gaan om 11 uur open dus we hebben nog even tijd en halen kopje koffie bij Second Cup in Eaton Centre. We lopen naar de overkant van de straat en halen bij het Hard Rock Cafe een kadootje voor Branko. Dan zijn gaan de winkels langzaam open en lopen we Sears in. Er is een sale gaande met op de afgeprijsde prijs 40% extra korting. Edwin vind een broek en we kopen nog een broek voor Branko (in de hoop dat ie straks past). Dan lopen we verder Eaton door richting The Bay, de Bijenkorf van Toronto. Hier kijken we en slaag ik voor een puma shirt voor weinig. Dan wordt het tijd voor de lunch, we lopen richting ons hotel om een stop te maken bij een van de eetcafe’s vlak bij ons hotel op Johnstreet. We nemen plaats op een terrasje tegenover Hooters. Het thema van het eetcafe lijkt in eerste instantie Duits te zijn, als we naar de menukaart kijken maar als we verder naar de kaart kijken is er ook veel Belgisch te krijgen en staan er Grolsch parasols op het terras. Het is meer een rondje Europa. We bestellen een lunch en het blijkt prima te zijn. Dan wordt het tijd om naar het hotel te gaan. Als we op de kamer zijn wordt het buiten een stuk donkerder en niet veel later begint het te regenen en onweren. Tegen 6 uur klaart het weer op en besluiten we een broodje te halen bij de Subways. Daarna lopen we nog een extra rondje voor een ijsje van de Mac. Het is erg rustig in de stad, de winkels zijn gesloten en het is zondag….morgen hebben we nog een halve dag en dan op naar het vliegveld!

Ria

Ja ja de laatste dag breekt aan. Vandaag weer naar huis toe. Jullie kunnen jezelf nog een halve dag vermaken en dat gaat helemaal goed komen. Neem het er nog maar lekker van want vanavond zitten jullie weer een tijd in het vliegtuig (slapen mag ook hoor) Om vervolgens morgen weer veillig te landen op Scjiphol. Wij wensen jullie een hele goede vlucht en een veilige thuiskomst toe maar daar zijn we niet bang vor. Het weer is wederom goed om te vliegen maar vergeet vooral die koffer zon niet en de regen mag je daar laten.

Liefs en we spreken elkaar gauw.

doeidoei

Ria

vor is natuurlijk voor (sorry)

Wendy

@Ria, hahha en Scjiphol is neem ik aan Schiphol??? hahahahah DANK JE WEL LIEVERD!!!!!!!!!!!! Tot snel.