oudemiddendorp.reismee.nl

12 juli 2012

Vanmorgen moeten de heren naar de Nederlandse delegatie van Microsoft. Ik wandel een stuk met ze mee en als ik vlak bij Eaton ben nemen we afscheid. Ik loop Eaton in, alle winkels zijn nog dicht want het is voor 10 uur. Ik loop de verschillende niveau over en dan loop ik weer naar buiten. Terug naar het hotel. Als ik op de kamer kom is het 10 uur en alles is alweer schoongemaakt. Ik kruip even achter de laptop en kijk wat tv. Tegen 12 uur komt Edwin binnen wandelen. We gaan naar de CN Tower. Hier kijken we de hele week al tegen aan en je “moet” er in zijn geweest. We lopen met zijn vieren er naartoe. Als we de kaarten kopen horen we dat er een wachttijd is van een half uur. Dat valt nog mee en we lopen naar binnen. Als we door een rare cabine voor controle zijn gelopen, de cabine lijkt een soort bodyscan maar blaast lucht, kunnen we in de wachtrij aansluiten. Het gaat heel langzaam en we komen er al snel achter dat het langer zal duren dan een half uur. Uiteindelijk staan we na ruim een uur voor de lift die ons naar boven zal brengen. De lift gaat 22 km/u en is in bijna 1 minuut boven. We hebben een prachtig overzicht over de stad, zo ruim 300 meter boven de grond. We maken allemaal fotos en nemen een ijsje. Want het lange wachten heeft ons wel trek gegeven zo rond lunchtijd. Dan merk ik dat ik mijn zonnebril kwijt ben, waar ik enorm gek mee ben. Ik loop alle plekken af waar ik foto’s heb gemaakt maar kan hem niet meer vinden. Vraag bij het eettentje of er misschien een bril is afgegeven, maar helaas. Dan ziet Edwin nog een paar dames van een fotokraampje en zegt: “misschien weten hun iets?” ik vraag de dames of er misschien een zonnebril is afgegeven en de dame vraagt, wat voor een zonnebril. Dus ik zeg :”Rayban, brown” en ze begint te lachen en ik ze pakt mijn bril onder de toonbank vandaan. Een andere dame had hem gevonden en had een vermoeden dat het een dure bril moest zijn. Ik vraag of ze de dame nog zien zodat ik kan bedanken maar helaas we zien haar niet meer. Ik ben wel enorm opgelucht want was zo blij met deze bril. We gaan de trap af een etage lager hier is een buiten uitkijkdek en een glazenvloer. De glazenvloer valt wat tegen, had verwacht dat die grote zou zijn. Buiten is alles goed afgeschermd met een gaas dus foto’s maken is lastig. Als we alles gezien hebben gaan we in de rij staan voor de lift naar beneden. Gelukkig is de rij niet zo lang en voor we het weten staan we in de giftshop. We zoeken de uitgang en dan lopen we naar buiten en gaan richting het hotel. Onderweg komen we een Subway tegen en we bestellen een lunch. We gaan terug naar de kamer en nemen even onze rust. Om 6:45 gaat Edwin naar beneden voor het eindfeest van Microsoft. Ik blijf lekker amerikaanse tv kijken…morgen vertrekken we vroeg naar de Niagara Falls…

Reacties

Reacties

Ria

Ja hoor Wendy hoevel geluk kan een mens hebben dat jij daar zomaar weer je bril terug krijgt. Wat een mazzel. Zo zie je maar dat er toch nog eerlijke mensen op deze aardbol rond lopen en dat jij dat mag treffen is gewwon fantastisch. veel plezier bij de watervallen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!