oudemiddendorp.reismee.nl

De nieuwe voorbereidingen zijn alweer getroffen voor Toronto.

Nog 6 dagen en dan vliegen we naar Toronto waar Edwin de eerste dagen deelneemt aan de Microsoft WPC 2012. Tot en met donderdag avond is hij dan volledig in de Microsoft wereld en is er een afsluitend concert met de Emmy award winnaar TRAIN.

Vandaag alle papieren zoals entree bewijzen en natuurlijk de vliegticket, autohuur en hotel reservering uitgeprint. Edwin heeft de entree bewijzen en het Nederlandprogramma waar hij zich voor heeft opgegeven klaargelegd.

De koffers staan nog klaar van onze trip naar Florida, dit keer nemen we twee koffers mee omdat we “maar” 10 dagen in Canada zijn.

We vliegen op 7 juli iets voor negen uur van Amsterdam naar Toronto, rechtstreekse vlucht, met Air Transat en zijn dan lekker op tijd in Toronto namelijk om 11:11 uur.

De volgende dag 8 juli starten we dan met ons eerste programma. ’s Morgen inchecken op de WPC en ’s middags het Nederlands programma van 11:30 uur tot 16:30 uur. Daarna zijn we tot en met donderdag 12 juli van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat op de WPC of via de Nederlandse groep “onder de pannen”.

Vrijdag 13 juli vertrekt Jan Willem al weer naar huis en hebben wij nog tot en met maandag 16 juli wat tijd om Toronto te verkennen. Natuurlijk gaan we ook even bij de Niagara Falls.

Zaterdag heb ik de bestelde Canadese Dollars opgehaald. Twee pakketjes, een pakketje voor de zaak en een privé pakketje. We zullen de meeste zaken betalen met de creditcard omdat dat een betere wisselkoers geeft maar je weet het nooit.

De komende week gaat nog een drukke week worden met lange dagen en veel avond activiteiten. Zelfs de laatste dag voor het vertrek hebben we nog een klein feestje in Almelo, daar verheugen we ons wel op maar laat zal het niet worden.

Voor de volledigheid hierbij het schema voor onze reis. Branko blijft samen met Snoopy thuis.

Schema:

Datum Vluchtvertrek Aankomst (lokale tijd)

7 juli TS371 8:55 uur 11:11 uur

16 juli TS350 18:30 uur 7:46 uur (17 juli)

charon

vervelend zeg al die werkreisjes.

Ria

Ja hoor. Ik lees net je laatste berichtje en zou ik het bijna gemist hebben om jullie een hele veilige en goede vlucht toe te wensen maar gelukkig ben ik nog op tijd. Nu nog 3 dagen. Het gaat wel snel allemaal. Ik wens jullie succes toe daar in het verre Toronto en wederom ook lekker genieten daar. Liefs en ik ga jullie weer volgen hoor.

Ria

Nogmaals een goede vlucht toegewenst en dat jullie maar hele goede zaken kunnen doen daar in Toronto. Tevens weer lekker genieten van alles en weer veilig thuiskomen hoor.Liefs Ria en Henk