oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 18

We horen om 7 uur onze wekker gaan. Snel wat kleding aan en we kunnen ontbijten. Het ontbijt bij de Hampton Inn heeft kleine aanpassingen, de muffins en bananen zijn er niet meer en de donuts zijn van een klein formaat, maar is nog steeds goed. We roosteren onze broodjes en eten een yoghurtje en dan zijn we er weer helemaal klaar voor. Als we op de kamer komen duiken we nog even ons bed in. Tegen 10 uur komen we weer tot leven en maken we ons klaar voor de dag. Als we bij de auto staan hebben we even geen idee wat we gaan doen, Edwin komt met St. Augustine, dit stond in maart al op het verlanglijstje maar zijn we niet aan toe gekomen. Goed idee maar de tomtom ligt boven en we hebben niet de hele dag want we hebben vanavond een afspraak staan. We besluiten dit voor morgen te laten en vandaag een beetje rond te rijden en ergens te gaan wandelen. Eerst maar eens een Starbucks opzoeken. Als we bij de Outlet aankomen is de Starbucks overvol. Zo belangrijk is de koffie niet dus we gaan een rondje wandelen. Als het 12 uur is geweest gaan we lunche bij de Mac. Alle Mac’s in Orlando zijn verbouwd en opgeknapt en ook deze ziet er weer netjes uit. We rijden nog een extra rondje en dan gaan we terug naar het hotel. We doen ons ouwe mensen slaapje en dan is het half 6. Tijd om ons klaar te maken voor de avond. Om 6 uur kunnen we naar Improv, comedy club. We hebben enkele tijd geleden kaarten gekocht voor Brain Posehn. De show begint om 7:30 maar je plekje in de zaal wordt bepaald, wie het eerst komt krijgt de beste plekken. We drinken een drankje aan de bar en dan kunnen we de zaal in. We worden naar een tafel in het midden van de zaal geleid waar al een stel zit, Brad en Jennifer. We maken kennis met Brad en Jennifer, laten foto’s over en weer zien van onze hond(en) en we hebben een leuk gesprek. Na een tijdje komt ons eten en voor we het weten is het half 8 en begint de show. Het is vanaf het begin tot het einde enorm grappig. Er zijn 3 artiesten, 1 praat de boel eigenlijk een beetje aan elkaar, 1 is de opwarmer en dan hebben we de ster van de show; Brian Posehn. Wij kennen hem van tv en hij heeft een grove en soms ronduit smerige humor, maar vooral hilarish. We genieten enorm en voor we het weten is het 9 uur en moeten we de zaal weer verlaten. We lopen nog een rondje door Pionte, het is erg gezellig en de restaurants zitten vol. Het was weer een geslaagde dag, morgen gaan we 2 uur naar het noorden om wat Florida history te bekijken.

Ria

Ja hoor nog even jullie nieuwe verhaal gelezen zodat ik ook nu weer bij ben. Het was wederom weer een geslaagde dag voor jullie en wat heerlijk om na het ontbijtje nog even terug te gaan je bed in.
Lijkt me heerlijk om te doen.

Groetjes en heel veel liefs