oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 13

Tegen 9 uur zijn we er weer helemaal klaar voor, uitchecken en Miami here we come. We besluiten om onze pauze te houden in de Gardens Mall in Palm Beach Gardens. Het blijkt een goede keuze. De Mall is super de luxe. Een mini Mallenia. We shoppen een beetje en eten bij de foodcourt. Dan pakken we de auto en rijden door naar South Beach, Miami. We hebben een hotel op Ocean Drive. Een klein geweldig hotel. De kamer is erg netjes, hip en het bed is hemels. We hebben zeezicht, als je tussen de gebouwen door kijkt zie je de ingang naar het strand en de zee. Het hotel heeft een zwembad op het dak, niet diep maar je kan er prima baantjes zwemmen. We nemen dan ook even lekker een duik. Er zijn verder geen gasten dat maakt het extra relaxed! Dan wordt het tijd voor ons diner. We lopen een klein stukje Ocean Drive op en besluiten te eten bij TGI Fridays. Altijd goed en we delen een toetje. Voldaan lopen we nog een stuk over Ocean Drive. Als Edwin wordt lastig gevallen door een zwerver besluiten we een zijstraat te nemen en via Collins Ave weer terug te lopen naar ons hotel. Heerlijk langs al die mooie art deco gebouwen. Dan zijn we weer terug bij ons hotel. Op de kamer schenk ik een wijntje in en we kruipen beide achter de laptop…

Judith en Robbert

Hey dat ziet er wel erg geweldig uit! Hoop dat jullie daar genieten!

Edwin en Wendy

Hopelijk hebben jullie het ook leuk gehad in Discovery Cove. Nog veel plezier de komende dagen

Ria

Een lekker ontspannend dagje voor jullie twee. Samen genieten van alles om je heen Alleen jammer dat Edwin laster werd gevallen door een zwerver maar ook dat lost hij weer goed op zoals hij altijd alles goed oplost. Nog heel veel plezier en je weet het hè liefs vanuit Opperdoes

Dolly (m.mouse)

Ik ga ieder jaar een paar keer naar de Palm Beach Gardens mall. Mijn familie woont daar heel dicht bij. Inderdaad een mooie mall. Veel plezier in Miami Beach.