oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 11

Om 7:15 gaat de wekker, Wendy heeft slecht geslapen en stommelt dan ook maar uit bed. Kopje thee en ontbijt maken. Tegen 9 uur zijn we beide klaar en stappen we de auto in. Onze eerste stop is de Barrelrace in Kissimee. Wendy kan er geen genoeg van krijgen en wil nog enkele aankopen doen bij de kraampjes. We zien wat starten maar veel goeds zit er niet bij.Tegen half 11 wordt het tijd voor de volgende halte: Citrus Park Town Center te Tampa. Als we 10 minuten onderweg zijn komen we bij The Loop, hier is een Ross en we moeten dus even stoppen.Wendy vindt weer Levi’s broeken voor weinig en dan hup de auto in.

Na ander half uur rijden zijn we er en slenteren sloom de Macy’s in. Wendy vindt een paar leuke blouse, dankzij Edwin’s scherpe winkeloog. Dan gaan we richting de foodcourt voor de lunch. Johnny Rockets. Er is geen plek aan de tafels dus we schuiven aan de bar. Zo kunnen we goed zien hoe alles gaat in de keuken. We zien dat ze Edwin’s burger maken en dat ie nog een tijdje staat voordat ie geserveerd word. Resultaat de bijgeleverde patat is koud, Edwin meldt het en krijgt extra groot portie verse nieuwe frietjes.Dan wordt het tijd voor shoppen. Als we de Abercrombie inlopen zien we dat er grote actie is met 40% korting op de al afgeprijsde artikelen. We komen naar buiten met een tas vol nieuwe aanwinsten.We lopen het hele winkelcentrum rond. Op de terugweg moeten we opnieuw langs de foodcourt enpauzeren we met een Hagen Dasz ijsje. We genieten en dan wordt het tijd voor de auto. We rijden naar onze volgende stop, de dichtstbijzijnde Ross.Het blijkt aan de overkant van de straat te liggen. Het is inmiddels na 4 uur en besluiten nog 1 Ross te pakken…het is 15 minuten rijden. De Ross 3 blijkt niet veel te zijn en om half 5 zitten we in de auto, en nu? International Mall dan maar, die is 20 minuten rijden. Het is een luxe Mall, alla Mallenia en Aventura. We lopen er een half uurtje rond en dan is het tijd om naar het Skateplex te gaan. We hebben een wedstrijd Roller Derby op het programma staan. Als we aankomen staan de mensen in de rij bij de kassa en het publiek is bijzonder. Sommige hebben hun eigen opklapstoeltjes mee. Het is een soort grote gymzaal omgebouwd als skatebaan. De te rijden baan wordt met tape nog afgezet. Langs de baan staan klapstoeltjes en aan de lange kant staat een kleine tribune. We zoeken een plekje op de tribune. We zien allemaal markante personen. Zo zijn de scheidsrechters al bijzonder, een grote dame heeft geel haar en gele lange kousen met daarop groot Beer. De hoofdscheidsrechter, een grote man met baard, heeft doodskoppen achterop zijn shirt. De deelnemers zijn van verschillende formaten, van hele stevige dames, voor de blokkades en kleine smalle meisjes voor ergens snel langs kunnen piepen. Het gaat allemaal erg gemoedelijk. Op een gegeven moment moeten de scheidsrechters allemaal in de rij gaan staan en worden ze door de hoofdscheids gecontroleerd op hun bescherming, dus is de helm wel goed en hebben ze alle elleboog, pols en kniebeschermers wel goed zitten. Dit wordt daarna herhaald bij de deelnemers.Dan wordt nog even het volkslied gezongen en kan het feest beginnen. Het is nog best ingewikkeld maar gelukkig wordt het spel goed uitgelegd door de aanwezige speaker. Verder loopt er een dame rond met lootjes en kan je de speaker iets laten omroepen, bv een compliment aan een speler, of juist dat die waardeloos speelt, of iets heel anders. Hiervoor betaal je dan een dollar. Allemaal ten goede van de vereniging om de sport draaiende te houden.Na de eerste helft lopen we weer terug naar de auto. We moeten op tijd weer terug omdat we morgenvroeg uit bed moeten ivm het zwemmen met de zeekoeien. We doen nog even boodschappen en dan kunnen we naar onze kamer….het was een lange leuke en afwisselende dag!

Ria

Helemaal toppy zo'n dag. Heerlijk met je mannetje winkelen nou dat is jullie wel toevertrouwd. Evengoed ook weer van alles gezien en meegemaakt. Wie doet jullie wat. De koopjes zijn ook weer binnen en je hebt er weer wat kleding bij. Fantastisch. Vandaag krijg je weer zo'n mooie dag. Zwemmen met zeekoeien, dat doe je ook niet elke week. Neem het goed in je op en geniet er lekker van zo samen.Een hele fijne dag toegewenst en ik denk aan jullie als ik aan het werk ben. Liefs

Hannie

Zooooo, dat was een hoop shoppen op 1 dag.
Have fun!