oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 9

Vanmorgen heb ik met de andere dames om 9 uur afgesproken. We gaan naar de Barrelrace wedstrijd. Als we aankomen is het al een drukte van belang. De publix parking deur zit nog steeds dicht maar ik weet inmiddels de weg dus we rijden via de achteringang naar de parkeerplaats. Het is ietsjes drukker dan gisteren en bijna alle kraampjes zijn geopend. We zoeken een stoeltje uit en kijken onze ogen uit. Al snel hebben we door dat een tijd boven de 15 seconde niet goed genoeg is. Het zijn steeds groepjes van maximaal 5 paarden die om en om starten. Als die klaar zijn wordt de baan weer netjes gemaakt en mag de volgende groep komen. Er is geen niveau indeling iedereen gaat gewoon voor de snelste tijd, of je nu een kind bent, oude dame, dik, dun, man of vrouw het maakt niks uit.

Sommige paarden doen erg moeilijk richting de start en daarvoor is een speciale ruitercombinatie die het paard dan naar de ingang begeleid. Das al een kunst op zich. De meeste maken hun voeten vast aan hun beugels met elastiekjes. Ook zijn er die een soort tuigje aan hun bovenbenen hebben zodat ze vaster aan hun zadel blijven zitten.

Als het half 2 is besluiten we weer terug te gaan naar het hotel. Tijdens het rijden gaat mijn telefoon: Edwin. We spreken af dat ik ook hem meteen kom ophalen bij de Mac. Bij de Mac aangekomen is Edwin niet te vinden. Ik probeer hem te bellen maar zijn telefoon is niet te bereiken. Na 5 minuten van proberen en sms’en stappen we maar even uit de auto om te kijken of we hem kunnen vinden. Nog geen 10 meter verder blijkt hij onder een boom te staan. Tijd om naar het hotel te rijden. We spreken af dat we tegen 7 uur weer klaar staan voor het avondeten.

Op de kamer kom ik op facebook een live stream link tegen van de barrelrace en die volg ik dan ook nog maar even…we doen een schoonheidsslaapje en dan is het alweer 7 uur. Het regent inmiddels behoorlijk en onder het afdakje wachten we tot iedereen beneden is. We pakken de auto naar de Subway. Het is om de hoek maar met deze regen is de auto toch handiger. We bestellen allemaal een broodje of salade. Als we weer buitenstaan maken we afspraken voor morgen. Een deel van de groep gaat vanavond nog voor het eindfeest van de TechEd naar Universal en een ander deel gaat terug naar het hotel. Morgen gaan Edwin en ik samen paardrijden, tenminste als ze de afspraak nu niet vergeten zijn….

Reacties

Reacties

Ria

Wat een vertier weer met die barrelrace. Ik zag het gisterenavond al op facebook. je was zo druk met charon die genoot er ook van. De mannen zijn nu klaar denk ik en ik hoop voor jou dat je nu wel kunt paardrijden samaen met je mannetje. We lezen het morgen wel weer. Fijne dag toegewenst doeidoei

Sevilay

Hey Wendy fijn om te lezen dat je aan het genieten bent, wel jammer dat je niet 4 uur kon paardrijden! Hopelijk lukt het morgen samen met Edwin. Geniet ervan en wij genieten van de verhalen! Wil wel een foto van jou zien met je hoed op hoorrrrrr totgauw liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!