oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 8

Vanmorgen start Edwin iets later, en werkt eerst nog even in het hotel. Dan breng ik hem naar het conferentiecentrum. Als ik hem bij de bushalte heb afgezet rij ik een rondje en ga richting Kissimee. Deze dagen is er een nationale kampioenschappen barrelrace. Op internet is niet helemaal duidelijk wanneer het nu start dus ik ga maar even een kijkje nemen. Na een klein half uurtje zie ik de arena en om de arena is het een drukte met grote paardentrailers. Er is dus iets te doen. Ik wil de public parking oprijden maar het hek zit dicht. Volgende ingang zit ook dicht. Alleen de achteringang staat het hek open en ik rij er maar doorheen. Ik parkeer mijn auto tussen een aantal paardentrailers in en loop naar de Arena. In de Arena is het lekker koel. Als ik boven ben zie ik dat ze aan het trainen zijn. Iedereen mag een keer een setje rijden en het gaat heel gemoedelijk. Boven in de Arena zijn mensen hun stands aan het opbouwen en de hele arena rond komen verkoopkraampjes. Het ziet er nu al gezellig uit. Ik ga op een stoeltje zitten en kijk naar de trainingen….de een gaat beter dan de andere, sommige gaan met een enorme snelheid en andere komen niet verder dan de eerste barrel. Ook kinderen starten en soms wordt er even snel van paard gewisseld. Ik vindt het geweldig om te zien en geniet met volle teug. Als de trekker de Arena weer aanharkt loop ik naar boven om de kraampjes die er al staan even snel te bekijken. Er is van alles van meubels, zadels tot hoeden. Morgen zal alles er staan en ben ik heel benieuwd hoeveel bezoekers er zullen zijn. Ik slenter terug naar de auto. Zie op het grasveld tussen de trailers nog een ruiter enorm vechten met haar paard. Hij wil niet de kant op dat zij wil en het is een heel gevecht. Maar ze krijgt hem rustig en dan stap ik de auto in. Terug richting het hotel. Nog even enkele kleine boodschappen bij de Target halen en mijn ochtend kopje koffie…en dan tegen 12 uur ben ik terug in het hotel. Om 1 uur heb ik met de andere dames afgesproken en ik heb dus even tijd voor mezelf…Om 1 uur stappen we gezamenlijk de auto in. Op naar Florida Mall, een overdekt winkelcentrum en dat is wel prettige in deze hete middagen. We starten bij Macy’s. En zo heel langzaam aan slenteren we de Mall door. Bij de foodcourt wordt het tijd voor een Hagen Dazs milkshake. Want dat MOET van Edwin. Wendy neemt een ijsje, iets minder calorieën… Na een 3 uur rondkijken en niks kopen zijn we weer bij Macy’s aanbeland. We moeten even de auto zoeken, maar die staat verstopt achter een nog grotere auto. Als Wendy dan met veel moeite en pijn achter het stuur is gekropen, de nog grotere auto stond wel heel krap tegen de onze aan, rijden weer terug naar het hotel. Edwin is inmiddels terug en druk aan het werk. Om 7 uur staan we weer allemaal klaar om te vertrekken voor het diner. De TechEd mannen zijn net 5 minuten terug en frissen zich even snel op en dan kunnen we de auto in. Bij Ruby Teusdays is een tafel gereserveerd, bleek achteraf helemaal niet nodig. Het duurt wat lang voordat we geholpen worden maar het eten smaakt prima. Zo tegen half 10, lopen we weer naar buiten. Het is inmiddels donker en uiteraard veel onweer in de lucht. Als we bij het hotel aankomen maken we afspraken voor de volgende ochtend, de heren vertrekken om 7:45 en de dames om 9 uur….

Reacties

Reacties

Ria

Leuk wendy om dit zo eens mee te maken terwijl ze aan het oefenen zijn. Ik geloof zeker dat het heel vermakelijk maar ook heel informeel zoals jezelf beschrijf. Leuk om dit te lezen. Ik heb wel door dat jij jezelf weer kostelijk kan vermaken . Resepct hoor. Nog even en dan zijn de mannen ook weer klaar en kunnen zij ook nog even genieten van alles. Groetjes en liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!