oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 7

Vanochtend vertrekken de mannen en ik (Wendy) om half 8, de heren gaan naar de TechEd en ik vertrek wederom naar Ocala. Edwin heeft de Tomtom gemaakt en ik ga een aantal Western winkels bezoeken. De Tack Shack staat als eerste op mijn lijstje. Het is zo’n ander half uur rijden en iets na 9 uur sta ik in de westernwinkel. Ik shop en vind een aantal zaken waar ik erg blij van wordt. Na mijn “western” aankopen loop ik nog even naar de “engelse” winkel. Hier vind ik niks en ga naar mijn volgende bestemming, RCC western wear. Hiervan zijn er verschillende vestigingen in de omgeving en bij nummer 1 stuit ik op een hoed die ik in maart al gepast had maar ze niet mijn maat hadden. Nu ligt ie in de uitverkoop en wel in mijn maatje M! Verder een hoop kleding met kruizen en glitters maar niks dat op mij zit te wachten. Uiteraard staan de stellingen ook vol met mooie laarzen maar ik laat ze aan me voorbij gaan. Op naar de volgende vestiging. Ik stel de tomtom in en kies voor een alternatieve route. De route is een grote verrassing. The Villages is mijn grootste verrassing, aan beide kanten van de weg zijn enorme golfbanen en het is schitterend aangelegd. De weg duurt wel een kilometer of 10!!!! Het is een grote golfoase. Bij de eindbestemming aangekomen loop ik de winkel in en vind een farm girl pet. Als ik afreken vragen ze mijn telefoonnummer, ik geef aan dat ik niet van hier kom maar uit Europa. De manager kijkt op en vraagt waar? Ik zeg Nederland. Hij blijkt 2 jaar in Duitsland gewerkt te hebben als dansleraar, squaredanser. Ik stel mijn tommie weer in op mijn laatste adres in Orlando, dit is een klein gokje, ik zie wel of het wat is. Het is nog een heel stuk rijden. Aangekomen blijkt het op een industrie terrein te zijn, geen winkel te bekennen, wel veel cementwagens en andere grote vrachtwagens. Ik besluit niet eens uit te stappen en rechtsom keert te maken. Op naar bekent terrein, Millenia. Haal nog even een kop koffie, zie dat er weer een nieuwe Ross in aanbouw is. Dan op naar Ecco om te kijken of mijn bestelde schoenen al binnen zijn. Als ik de winkel in kom blijken ze net binnen te zijn. Helemaal happy stap ik de auto weer in. Door naar Bras, een outdoor winkel, vol verbazing loop ik elke keer weer in deze winkel; jachtkleding voor groot en klein, de geweren en pistolen, alles voor het 'buitenleven'. Dan is het bijna tijd om Edwin op te halen. Als ik weg rij gaat mijn telefoon, ik neem op en ja hoor…Edwin….hij is klaar en ik kan hem ophalen. Snel zijn kant op en als ik hem heb opgepikt bij de Mac rijden we terug naar het hotel. We nemen even onze rust en dan is het al snel 6 uur tijd voor eten. We rijden naar TGI Fridays. Bestellen allemaal waar we zin in hebben en spreken af dat we zeker een toetje nemen. Zo gezegd zo gedaan en dit keer delen we niet…maar het blijkt allemaal wel erg veel en krijgen het niet allemaal op. Walmart is onze volgende stop, zodat we het ontbijt nog kunnen regelen en dan is het alweer na 9 uur. Het was een superdag en morgen is er ook vast weer leuks te ontdekken.

Reacties

Reacties

Ria

Heerlijk dat je jezelf zo kunt vermaken en dat er nog altijd artikelen te koop zijn die je kunt gebruiken of gewoon nodig hebt. Inderdaad morgen is vast weer een leuke dag. Vermaak jezelf dan ook maar heerlijk . liefs Ria

Cindy

Wij zin ook naar die industrieweg gereden voor westerntack . Deze was meer een voederwinkel maar binnenin hadden ze halsters van weaver , zadelpads enz ........ . Uiteindelijk zijn we met niets naar huis gegaan omdat ons veulen toch nog maar een jaartje is .

Wendy

@Cindy, oke misschien dat ik dan toch nog even er lang ga...

Cindy

Het was de moeite niet om ervoor terug te rijden hoor . Wij hebben voor de gesloten deuren gestaan bij shack tack het wasbzondag en wij dachten dat alles ging open zijn ......niet dus :( . Een tip kijk eens bij www.horse.com die leveren alles aan huis binnen twee dagen en ze hebben altijd sales .

Wendy

@Cindy, dank je voor de Tip. Ene die zondags gesloten winkels zijn wij ook al eens tegenaan gelopen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!