oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 5

Universal staat vandaag op het programma. Iedereen heeft Edwin advies om dunne sneldrogende kleding te dragen opgevolgd en we stappen allemaal vrolijk de auto in. Nog geen 15 minuten later rijden we de parkeergarage in. We staan lekker vooraan dus de wandeling naar het park is “kort”. Bij de tassencontrole beseft Laurenz zich opeens dat hij zijn toegangskaartje niet kan vinden en rent terug naar de auto. De rest van de groep wacht op hem en even later komt hij terug met het kaartje, gevonden op de grond. Voor in de ingang van het park verteld Edwin nog het een en ander en maken we afspraken over het verloop van de dag. We lopen het park in en iedereen wil graag in de water attracties. Popeye is helaas tot half 10 dicht, dus dan eerst in Dudley Do-Right's Ripsaw Falls . Na afloop is iedereen meteen goed nat en denderen we door naar Popeye, ook hier wordt iedereen hilarisch nat en na afloop worden de broeken en shirts uitgewrongen. Maar met dit weer is het niet erg om met verkoelende kleding te lopen. Tijd voor Jurassic Park, in deze ride kan je een klein beetje nat worden. Na afloop splitsen de groep zich op en gaat ieder zijn eigen weg. Wij vertrekken naar het andere park “de studio”. Slenteren wat rond gaan nog even met elkaar in gevecht in MIB, zien een vrolijke show van de Eastern Bunny, en dan lopen we naar de auto. We rijden naar Ruby’s voor een lichte lunch. Dan nog even naar Ross, Calvin Klein en Sheplers. We besluiten om terug te gaan naar Starbuck’s in Universal, we gaan bij het raam zitten met een kop koffie en een bak thee. Kijkend op de kinderen die spelen met de fontein, even schieten de beelden door ons hoofd dat Branko daar vroeger vrolijk en kledernat doorheen rende, geweldig! Tegen 3 uur lopen we richting Hard Rock Cafe. We gaan even aan de bar zitten en tegen half 4 loopt Wendy naar buiten om iedereen op te vangen. Judith en Robbert zitten dan al op de grond te wachten en gaan lekker bij Edwin aan de bar zitten. Even later komt Martijn eraan en niet veel later staan Rina en Laurenz. We kunnen aan tafel. Het blijft een geweldige ambiance. Het eten smaakt voortreffelijk en Wendy en Rina krijgen zulke grote salade’s dat zelf al hebben ze gegeten het nog net lijkt dat er iets vanaf is gegaan. Dan wordt het tijd om terug te gaan naar het hotel. De avond vult iedereen weer zelf in. De komende 4 dagen zijn de mannen op de Microsoft TechEd 2012.

Geert

Dat klinkt goed, jullie vermaken je wel. 4 dagen de TechEd, dames naar de ShopEd?

Ria

Het klinkt Inderdaad allemaal weer erg mooi en ja de vrouwen zullen zich wel vermaken met winkelen en lekker eten, Helemaal toopy zo en Wenndy de jaren gaan ook tellen hoor als je nu terug denkt aan hoe Branko daar aan het spelen was!!! Mooie herinneringen toch dat kunnen ze jullie nooit meer afpakken en dat heeft Branko toch allemaal mooi mee gekregen. Er zullen nog veel meer herinneringen volgen hoor schattie's.
slal ze maar op op je harde schijf.