oudemiddendorp.reismee.nl

Dag 4

9 uur precies staat iedereen voor het gebouw. Hup de auto in en op naar het Disney gebied. Het is ongeveer 10 minuten van ons hotel maar Edwin rijd een tour zodat iedereen de highlight heeft gezien. Klokslag 10 uur rijden we de parkeerplaatst op van Winter/Summerland midgetgolf. We starten in 2 groepen. Ruim een uur later staan we allemaal weer bij de uitgang en worden de punten geteld. Edwin en Laurenz hebben beide 44 punten en dat is voor vandaag de beste score van de baan. We melden dit en zowel Edwin al Laurenz krijgen een cetificaat en mogen hun namen op het scorebord noteren.

Zo tegen half 12 stappen we dan allemaal de auto weer in. Op naar Millenia Mall ivm de Cheesecake factory. Helaas als we aankomen is het daar zo druk dat we besluiten om naar jaren 50 diner te gaan: Johnny Rockets. We eten patat als voorgerecht, Wendy uiteraard sweet patato patat. De hamburgers zijn het hoofdgerecht, en Martijn heeft het verstandigste gedaan om er een salade te nemen. Als toetje delen een aantal een heerlijke Milkshake met hun geliefdes.

Dan is het shopping tijd. Iedereen krijgt een uur om even in de Mall rond te kijken. Half 3 is het verzamelen voor de terugtour. We rijden binnendoor terug zodat iedereen kan zien waar het grootste outletcentrum ligt en hoe de International Drive eruit ziet. Tegen half 4 zijn we dan weer bij het hotel. Het officele gedeelte zit er voor vandaag op. We spreken af dat we ons morgen om 8 uur verzamelen zodat we op tijd in Universal kunnen zijn.