oudemiddendorp.reismee.nl

donderdag 7 juni 2012

Als we vanmorgen naar buiten kijken valt er net een tropische regenbui uit de lucht. Het gaat gepaard met onweer. We pakken een ontbijtje uit de koelkast. Tegen 9 uur zijn we er beide weer klaar voor en rijden we naar de Publix. De regen is inmiddels gestopt en de temperatuur stijgt snel, we zitten in de ochtend al op 25 graden. We doen boodschappen voor de komende groep die morgen zullen arriveren. Als we alles hebben uitgeladen neemt Wendy (chauffeur van de ochtend) de beslissing dat we naar Millenia Mall gaan. Onder het genot van een kopje koffie bespreken nogmaals het schema van de komende dagen en we slenteren een beetje rond. Wendy heeft afgelopen maart een zonnebril gepast en die wil ze nu alsnog aankopen, hiervoor moeten ze bij Macy’s zijn. De betreffende bril is snel gevonden en na het ophalen van de toeristenkortingskaart is de bril dan ook aangekocht. Als we de highlights van de Mall weer hebben bezocht besluiten we naar Alemonte Springs Mall te rijden, omdat daar de Abercrombie altijd betere aanbiedingen heeft. Het is inmiddels bijna 1 uur en tijd voor de lunch. De foodcourt is daarvoor de uitgesproken plek en we slagen beide bij de Subways. Dan lopen we de Mall door tot een uur of half 4 en slagen uiteraard weer bij de Abercrombie. Want zoals we al dachten was er weer een 50% korting actie. Tijd om weer richting Floridays te rijden, maar niet voordat we nog naar 2 verschillende Rossjes te zijn geweest. Tevens maken we nog een kleine omweg om te gaan dineren bij Ruby Teusdays. Hier staat het eten binnen 10 minuten voor onze neus en het smaakt heerlijk. Edwin vindt dit de lekkerste ribs. Dan zijn onze batterijen wel even leeg en rijden we naar Floridays. Het is inmiddels weer even heftig gaan regenen en we rijden door hele grote plassen, waardoor de auto achter ons niks meer ziet. De regen in combinatie met de warme temperatuur maakt het buiten aangenaam, het is alsof je door een warme douche loopt. Als we “thuis” zijn zien we op de tv weer een weerwaarschuwingen ivm de zware onweer en hevige regenval. Tevens is er in de rechterhoek van de tv een tornado waarschuwing voor een van de omliggende county’s. Het hoort een beetje bij de tijd van het jaar.

We pakken onze aankopen uit en kruipen beide achter onze laptops. Morgen komt de rest van de groep aan en we hopen dat we ze een warm welkom te kunnen geven.

Hannie

Jammer dat het weer niet erg mee zit.
Wij hebben vorig jaar ook Ruby Tuesday ontdekt, heerlijk!

Geert, Jessica, Luna en Lauren

Het weer komt vast wel goed, shop ze de komende tijd.. Veel plezier en we volgen jullie..

Ria

Ja hoor het is weer zover. Winkelen en lekker eten en drinken. Geniet er maar weer van groetjes