oudemiddendorp.reismee.nl

De reis is begonnen

Het is zover, de reisdag is begonnen het regent en er is een harde wind. Gisterenavond is er een stukje van mijn kies afgebroken, heb ik verder geen last van alleen moet de tong nog er wennen aan de nieuwe structuur in de mond J.

Vanochtend toch maar even met de tandarts gebeld en ik kan meteen rond 9:00 uur bij hem terecht. Rond kwart over negen stond ik weer buiten met een reconstructie van mijn kies in de mond gemaakt met “cement”. Toch snel nog even opgelost.

Zo tegen 10:00 uur rijden we richting Schiphol, op een woensdag tegen deze tijd zouden er eigenlijk geen files moeten staan maar mijn routenavigator komt steeds met nieuwe langere routes omdat het druk is onderweg. Snap zo wie zo niet waarom ik de navigatie aan heb gedaan omdat ik de weg wel kan dromen, ook alle varianten om op Schiphol te komen. Vorige week nog bij Microsoft op Schiphol geweest dus…

Direct bij aankomst op Schiphol geven de borden aan dat we in moeten checken/bagage bij balie 11 t/m 15. Bijzonder omdat het normaal gesproken altijd balie 17 t/m 19 is. Toch maar even gevraagd en inderdaad we worden naar balie 17 t/m 19 gestuurd. Balie 17 is tegenwoordig de balie waar je de bagage kunt afgeven als je al ingecheckt hebt. De koffers zijn snel ingecheckt dus nu even tijd om te relaxen in de Previum Lounge, iets gezonds eten, nog even de email checken en zo hier en daar nog een telefoontje doen. Wendy heeft op face al een foto geplaats waar het lijkt alsof ik druk aan het werk ben.

We vliegen om 14:20 uur van Schiphol naar Memphis via Gate E4. Memphis is een leuk klein vliegveld je bent snel uit het vliegtuig bij de douane en direct daarachter is al de bagageband. Helaas kunnen we in Memphis geen gebruik maken van onze Global Entry status. Daarmee kun je normaal gesproken via de terminal door de douane en dat scheelt toch al snel een half uur tot soms anderhalf uur wachten in de rij. Ik verwacht niet dat we al te lang bij de douane moeten wachten. We zitten redelijk vooraan in de vliegtuig en we hebben genoeg tijd voor het overstappen naar ons vliegtuig richting Orlando.

Zodra we in Orlando zijn laten we weer van ons horen. Tot snel.

Gr. Edwin en Wendy

Reacties

Reacties

Ronald

Nou dat is een lekker begin met die kies, gelukkig heeft die bouwvakker er wat cement in gestort hahaha.
Ik wens jullie een hele fijne werk/vakantie toe. Geniet ervan. Het weer zal er in ieder geval veel beter zijn dan hier.
By the way: ik heb inmiddels vier tickets geboekt (Seray en Ferhat gaan ook mee) voor volgend jaar februari naar Atlanta. Rijden we de volgende dag door naar Orlando/Miami. We zien wel waar we uitkomen.
groetjes

ria

goede vlucht en veel plezier onderweg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!