oudemiddendorp.reismee.nl

Nog 17 dagen

Nog ruim twee weken te gaan en in Nederland zijn de eerste zomerse dagen op komst. Komende week wordt het lekker warm en kunnen we alvast wennen aan de temperatuur.

De komende twee en een halve week word het druk, de agenda is behoorlijk vol en moet nog veel regelt worden. We hebben een leuk gevarieerd programma voor Orlando en omgeving. Het eerste deel van de reis is zakelijk en draait rondom de Teched North America 2012. Een vol programma tussen 8 juni en 15 juni. Daarna zijn we vrij en start de vakantie. Een klein beetje Disney, een dag Universal, eten bij hardrock cafe, natuurlijk de Teched 2012, Cirque de Coleil, standup comedy, paard rijden (4 uur), zwemmen met manatees (private tour), Miami South Beach, etc. etc.

De dollar koers is de afgelopen weken steeds lager geworden dus deze week dollars kopen de rest doen we met de credit card.

Op Schiphol parkeren we de auto bij 'central parking' zodat we voor de vertrekhal kunnen parkeren. Na het inchecken van de bagage even relaxen in de Privium Lounge voordat we door de douane gaan.

Mochten mensen ons nog willen volgen? We zullen beloven de blog goed bij te houden en proberen de 200 foto's te plaatsen. http://oudemiddendorp.reismee.nl. Onze blog orlando.reismee.nl is even in ruste ;)

ria

Morgen is de dag dat jullie vertrekken. Langs deze weg een hele goede vlucht toegewenst en we gaan jullie weer volgen. Veel plezier en weer veilig thuiskomen. Liefs ria en Henk

Wendy

@Ria, dank jullie wel, lieverds!!!!!!!!!!!!!!!