oudemiddendorp.reismee.nl

Weer boekingen gedaan (nieuwe versie)

Vandaag weer een paar boekingen gedaan.

Paarden

Vandaag hebben we bij Cactus Jack's Trail Rides een rit geboekt voor Wendy op 11 juni 's morgens om 10:00 uur. Ze gaat in Florida Horse Park een rit maken van 4 uur. http://www.cactusjackstrailrides.com .

Stand-up

We zijn in maart van dit jaar bij Pionte Orlando geweest en hebben toen getwijfeld of we naar een show in Improve moesten gaan. Nu zagen we dat Brian Posehn op 23 juni in Improve in Orlando is. We pakken de show van 7:30 uur en de tickets hebben we al uitgeprint. Om een boeking via het internet te maken heb je een adres nodig in de VS. Gelukkig hebben een adres in Floridays

Cool
.http://www.theimprovorlando.com/ShowDetails/cb9fe1a5-d71f-4108-bcb8-b0fd2271f220/866e4def-e0ba-4722-b140-f1b2b8ab8940/Brian_Posehn/Orlando_Improv

Manatees

We hebben ruim 10 jaar geleden voor het eerst Manatees gezien. We waren op bezoek bij Henk en Ria toen zij tijdelijk aan de westkust van Florida woonden. De laatste jaren willen we steeds iets boeken maar het is er nooit van gekomen. Vandaag hebben we eindelijk een boeking gedaan. We gaan samen met Captain Broderick snorkelen met Manatees at Crystal River Florida. We moeten 17 juni om 8:30 uur in Crystal River zijn voor een private tour.http://www.manateefun.com/#!

Er blijft nog genoeg tijd over voor andere activiteiten.

Gr Edwin

Ronald

Wat een ontzettend leuk idee om met manatees te gaan snorkelen. Lijkt me een hele mooie ervaring... Geniet er van.

charon

jeetje wat een leuke dingen weer en die manatees dat moet helemaal geweldig zijn volgens mij !!! we horen het allemaal weer he leuk hoor !!!

Ria

Ja ja druk druk druk maar leuk leuk leuk.
we spreken elkaar nog voor jullie vertrekken hoor. groetjes