oudemiddendorp.reismee.nl

Nog ruim drie weken

Nog 25 dagen en dan zijn we onderweg naar Orlando. We vliegen vanaf Amsterdam via Memphis naar Orlando.

We hebben een kennismakingsdiner gehad met de groep die ook naar de Teched Noord Amerika gaat bij de Bourgondier in Hengelo. Volgens mij heeft de hele groep er zin in. We hebben het gezamelijke programma besproken en er zijn al hotels en tickets geboekt na het officiele programma.

Ik heb inmiddels de meeste restaurants in het programma staan die we als groep kunnen kiezen. De rest komt vanzelf. De avonduren tijdens de Teched zal uitsluiten bestaan uit een diner, dit omdat het programma van de Teched tot 6:00 pm duurt.

Omdat we een paar dagen eerder vertrekken, willen we zoals het er nu naar uitziet op de tweede dag gaan zwemmen met Manatees. Er zijn een aantal vluchten veranderd en ik kom er vandaag achter dat de veranderingen voor de Teched bezoekers niet goed zijn gegaan. Maar weer een email gestuurd in de hoop dat ze het snel op gaan pakken.

Zodra er meer nieuws is zullen we het melden.