oudemiddendorp.reismee.nl

Vandaag een nieuwe Blog

We zijn een aantal jaren actief geweest op de blog Orlando.reismee.nl. Tijd om weer eens een nieuwe blog te beginnen met de komende vakanties.

6 Juni vertrekken we met een vlucht van Delta vanaf Amsterdam via Memphis naar Orlando. We hebben beide de beschikking over een Privium kaart en sinds maart dit jaar kunnen we ook met Global Entry toegang tot de VS. Super handig, geen wachttijden meer bij de douane. Binnen 5 minuten zijn wij langs de customs.

Goed, tijd om iets te vertellen over de komende trip naar Orlando. We kombineren dit keer een zakelijke reis met een vakantie. We zijn dit jaar al twee keer in Florida geweest, lekker decadent he? Het primaire doel van deze reis is de deelname aan Microsoft Teched North America. Het wordt gehouden in de OCCC aan International drive voor ons bekend terrein omdat we twee jaar geleden tijdens de HIMMS ook in het OCCC zijn geweest.

We vertrekken 6 juni zodat we 'de reis kunnen voorbereiden' voor 3 medewerkers die ook naar de Teched gaan. We blijven tijdens het eerste deel van de reis in ons eigen 2-kamer appartement in Floridays. De 3 medewerkers, 2 nemen hun partners ook mee, reizen 8 juni met verschillende vluchtennaar Orlando en verblijven in een 3-kamer appartement in Floridays. Wij zorgen er voor dat de koelkast gevult is en ontvangen hun in het hotel zodra ze aankomen. Martijn halen we op van het vliegveld. Ze kunnen dan snel gaan slapen en de volgende ochtend beginnen met een ontbijt in hun appartement.

De volgende dag (9 juni) verkennen we het gebied rondom het Disney terrein en zullen we rond 10:00 uur 's ochtends bij Disney minigolfen. Daarna rijden we richting Disney Downtown waar ze even het Disney shop gevoel kunnen krijgen. De middag kunnen ze vrij besteden. 's Avonds gaan we uit eten met de hele groep.

De volgende dag (10 juni) gaan we naar de twee parken van Universal. We starten lekker vroeg, dan is het nog niet zo warm en kunnen we rustig alle attracties in zonder wachtrijen. Aan het einde van de dag gaan we lekker eten op het terrein van Universal CityWalk.

De volgende vier dagen staan in het teken van de Microsoft Teched. Vrijdag 15 juni is een vrijedag maar we hebben 's avonds om 18:00 uur een voorstelling van Cirque du Soleil op het terrein van Disney. Daarmee is het officiele programma ten einde gekomen. De volgende dag is een vrije dag voor de medewerkers en zondag 17 juni gaat Martijn al weer terug naar Nederland. Zelf zijn we de 17de 's morgens in Crystel River om te aan zwemmen met Mannatees.

We blijven tot maandag 18 juni in Floridays in ons eigen appartement en zorgen er voor dat het gehuurde appartement wordt opgeleverd en de medewerkers de terugreis en/of vakantie kunnen starten. We vertrekken die dag ook naar Miami om naar het Sense hotel te gaan aan de Ocean drive in Miami Beach. het programma in Miami is nog niet bekend, we zullen ons zeker vermaken.

Donderdag 21 juni reizen we weer terug naar Orlando en verblijven we in de Hampton Inn Pointe. We kennen het hotel goed, het is een goed budget hotel met uitstekende bedden en goed ontbijt. Lekker centraal aan de Universal Drive en dicht bij de International drive in Orlando.

Vrijdag 22 juni hebben we nog een American Football wedstrijd van Orlando Predators vs. New Orleans Voodoo in het Amway center. We willen mog met Manatees gaan zwemmen, de rest van het programma is nog niet bekend.

Maandag 25 juni vliegen we weer terug naar Nederland, hopelijk is het tegen die tijd ook heerlijk weer in Nederland.

Groetjes,

Edwin en Wendy